niedziela, 24 lutego 2013

Liście

Bea
Choć zbliża się wiosna i wyczekujemy już pierwszych zielonych listków, dla mnie pierwsze skojarzenie do słowa "liście" to jesień. I właśnie ta liściasta pora roku jest dziś bohaterem mojego scrapa  jesień i moje dzieci bawiące się liśćmi. Wszystko to w lekko bałaganiarskiej oprawie Białej Róży z dodatkiem zieleni i pomarańczu.

i trochę szczegółów:






JaMajka
Wykonałam stronę art journalową z kolekcji "Aż nastanie świt". Papier z motywem pnączy i listków sam w sobie nawiązuje do tematu. Dodałam warstwę gesso oraz transfer zdjęcia pięknej młodej kobiety. Zasłoniłam jej oczy odbitką stempla-liścia, ten sam stempel w dwóch wielkościach wzoru znalazł się również w tle. Po bokach dodałam lekkie maskowania tuszem i węglem rysunkowym, co delikatnie urozmaiciło tło.



AgnieszkaBe
Na dzisiejszy temat przygotowałam 2 kartki, do których użyłam kolekcji Biała Róża. Dlaczego ta kolekcja do tego tematu? Ponieważ jest w niej wiele pięknych liściastych motywów, które można powycinać.





2 komentarze:

  1. Wszystkie piękne, a dwie ostatni skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń