sobota, 31 sierpnia 2013

Szybki folder na CD - kurs krok po kroku

Witam serdecznie, sobotnio i jeszcze sierpniowo!
Ostatnia sobota wakacji, macie już uporządkowane zdjęcia?? U mnie jest w tym temacie wiecznie chaos, ale zmobilizowałam się by nagrać fotki na CD dla znajomych. By było ładniej i milej, wysłałam płytkę w przygotowanym przez siebie folderze. Dziś właśnie chciałabym pokazać jak go można szybko przygotować. 


Potrzebne materiały:
- 1 arkusz papieru 30x30 na bazę (może być również A4)
- skrawki papierów do dekoracji
- biały (lub inny papier do wzmocnienia wnętrza (ok 30x 12,5)
- ćwieki, sznurki, guziki... i co tam nam się przyda do ozdoby

Folder robiłam wakacyjnie, więc proszę wybaczyć podrapany stół i pilniczek zamiast nożyka introligatorskiego do zaginania ;)

Krok 1.
Przygotowujemy bazę wg poniższego schematu.


Ja wycinałam bazę z papieru scrapowego.

 Krok 2.
Zaginamy wszystkie linię zgięcia, a do wewnętrznej strony folderu przycinamy papier tak, by po wklejeniu została mała ramka kolorowego papieru bazowego (czyli o 0,5cm mniejsze). Nie przyklejamy ich!!!

Krok 3.
Przygotowujemy elementy dekoracyjne i zapięcie.


Do zamykania folderu mocuję sznurek do taga (przypinam go ćwiekiem pod spodem, a następnie wypuszczam na wierzch otworem wzmocnionym nitem).


Na prawej, większej stronie zamknięcia wklejam tag z dedykacją. Tu, przy prawej krawędzi montuję także ćwiek, który będzie służył do zawiązywania sznureczka.


Krok 4.
Gdy cała dekoracja jest już gotowa, możemy przykleić wewnętrzne karty (u mnie te białe) - je ozdabiałam minimalnie tagami bez użycia ćwieków aby nie porysowały płyty. Kieszonkę na CD wklejam tak, że najpierw dopasowuję białą kartę do skrzydełek (sklejam je) a potem całość przyklejam do bazy - dzięki temu wewnątrz kieszonki nie ma nic, o co można by zahaczyć.

A tak wygląda gotowy folder:


Do wykonania tego folderu użyłam kolekcji Letni Czas, a zwłaszcza 02 - na bazę i 01, z którego wycięłam masę tagów.

Mam nadzieję, że komuś spodoba się mój sposób pakowania płyt - radość koleżanki po otrzymaniu przesyłki - bezcenna! :)

Pozdrawiam wszystkich życząc pięknego ostatniego dnia sierpnia! Bea

piątek, 30 sierpnia 2013

Life Lift Summer Crafts

Już jutro odbędzie się Life Lift Summer Crafts na którm będziecie mogli odwiedzić nasze stoisko!
Kupicie na nim między innymi naszą najnowszą kolekcję Zimowa Opowieść



Zajrzyjcie do nas koniecznie, będziecie na pewno zadowoleni z naszych cen! Czekamy na Was!

czwartek, 29 sierpnia 2013

Podziękowania

Na moim biurku wciąż tnie się najnowsza kolekcja Zimowa opowieść a tymczasem mam Wam do pokazania coś ze starszych ale uwielbianych przeze mnie kolekcji. 
Miętowy cukierek i Jutrzenka. Listki z kolei wycięłam z zielonego Kapuśniaczka pastele
I tak oto powstały folderki na zdjęcia dla rodziców chrzestnych oraz dla rodziców pary młodej.
Pamiętajcie, że Galeria Papieru wybiera się na Lift summer crafts w najbliższą sobotę, więc nie zapomnijcie odwiedzić naszego stoiska i zaopatrzyć się w kolorowe papiery. 
Miłego dnia wszystkim życzę.
Zuzia






środa, 28 sierpnia 2013

Wakacyjne "smashowanie" z Galerią Papieru

Witam serdecznie! Jakoś tak u mnie wyszło, że całe lato byłam w rozjazdach. Nie do końca zaplanowanych zresztą, ale dzieciaki mogły być większość dnia na dworze, więc trzeba było korzystać. Na ostatni wyjazd dosłownie w ostatniej chwili przed wyjściem chwyciłam swoją torbę scrapową z zupełnie przypadkowym miksem zawartości. Dzięki temu powstał ten wpis do zeszytu "lato w obrazkach" - w końcu miałam czas nadrobić zaległości.
Zeszytową stronę poszerzyłam arkuszem wyciętym z niebieskiej Jutrzenki, dodałam miks ścinków różnistych (Herbatka dla dwojga, The best of 1, Miętowy cukierek) i garść wycinanek z tagowej strony Letniego Czasu.




.
Przepraszam, za roboczą jakość zdjęć, ale nie miałam ani komputera, ani ładowarki do aparatu - ot co robi ze mną pośpiech pakowania :)

Pozdrawiam! Bea

wtorek, 27 sierpnia 2013

Zimowa opowieść już dostępna!

Kolekcja "Zimowa opowieść" właśnie zagościła na galeriowych półkach!


Zgodnie z zapowiedziami kończymy niniejszym naszą wspólną opowieść. Czego tam nie było!
Zaczęło się drastycznie od kradzieży magicznych papierów, a potem akcja galopowała coraz mocniej! Wystąpił miedzy innymi tajemniczy Ony, Rusałka, chochliki, Edward Nożycoręki, Wrózka, Kay i Gerda, mała, lecz bardzo zdolna Myszka wraz koleżankami, drapieżny Kot, władca Wykrojnika Wszechmogący, oraz przyjaciel kota Pan Papuga! Wow, Wasza wyobraźnia nas zachwyciła!
Po prostu cudowna bajka powstała! Bardzo dziękujemy, że zechciałyście bawić się razem z nami.

Dla chętnych przypominamy linka do oryginału : <klik>

Pewnie jesteście też ciekawi kto ze współtwórców naszej bajki zostanie szczęśliwym posiadaczem papierów? Szczęśliwy los wskazał na: a.le ! Gratulujemy i prosimy o przesłanie adresu do wysyłki na: galeriapapieru.info@gmail.com

niedziela, 25 sierpnia 2013

Kolory lata

Mnie lato kojarzy się przede wszystkim z gorącem i pięknymi kolorami :)
Dzisiejszy przepiśnik i tag to bez zwątpienia barwy mojego lata,
które staram się uchwycić z lepszym lub gorszym efektem w swoich pracach.
Niestety moje lato już pomału sie kończy i zaczynam na poważnie myśleć o świątecznych kartkach wiedząc,
że już niedługo wpadnie w moje ręce najnowsza galeriowa kolekcja  Zimowa opowieść .


Po otwarciu Przepiśnik wygląda tak:


I kolejne strony, jak widać jest też zakładka ...


Mniej więcej w połowie taka przekładka:


I okładka od wewnątrz:


I koniec :)



Do kompletu dorobiłam ozdobnego taga :





Do stworzenia kompletu wykorzystałam papiery z kolekcji

A jeśli jest jeszcze ktoś, kto nie słyszał lub nie czytał o trwającej  zabawie na galeriowym blogu to serdecznie zapraszam :)

Życzę cudownej niedzieli Wszystkim klientom i fanom Galerii Papieru :)


piątek, 23 sierpnia 2013

Napisz bajkę razem z nami!


Już od kilku dni pokazujemy Wam małe zajawki naszych nowych papierów. Dziś nadszedł czas, aby w końcu pokazać trochę więcej. W tym roku postawiłyśmy na mroźne, spokojne kolory - trochę srebrzystych szarości, gołębi błękit, oraz stonowaną zieleń. Niniejszym przedstawiamy Wam 
 Zimową Opowieść!


Dodatkowo mamy małą niespodziankę dla miłośniczek zeszłorocznego świerszcza - gratisowy pasek rozwinął się w cały papier.

Oraz kilka papierków w formacie idealnym na kartki lub tła do zdjęć w albumie.



Skoro zaś snujemy opowieści, to chcemy zaprosić Was do wspólnej zabawy. Stwórzmy razem historyjkę o...?
No właśnie, to tylko od Was zależy o czym!
 
Zabawa polegać będzie na tym, że podamy początek historyjki, a do Was komentujących będzie należało napisanie dalszego ciągu. Każda osoba może napisać tylko jedno zdanie, które będzie rozwijać to co napisała poprzednia osoba. 
W ten sposób powstanie nasza wspólna bajka. Na koniec oczywiście opublikujemy pełną historyjkę. Mamy nadzieję, że będzie z tym świetna zabawa!

Poza tym, wśród wszystkich opowiadających razem z nami wylosujemy szczęśliwca, który dostanie od nas paczkę pełną galeriowych papierów

Co będzie dokładnie w środku? To niespodzianka, ale na pewno nie zabraknie w niej ani samej Zimowej Opowieści, ani Fioletowych Fiołków, ani Letniego Czasu na nadchodzącą jesień i zimę.
No to zaczynamy:

Dawno, dawno temu, a może całkiem niedawno, była sobie piwnica, w której leżało mnóstwo kolorowych papierów...
 
Co będzie dalej? Czekamy na Wasze dopiski. Cała zabawa zakończy się z chwilą wprowadzenia papierów do sprzedaży, co nastąpi bardzo niebawem. Nie czekajcie zatem zbyt długo, tylko bawcie się z nami!

czwartek, 22 sierpnia 2013

Albumik dla chłopczyka

Witajcie ponownie! 
Dzisiaj przybywam z kolejną pracą z nowej kolekcji, która lada moment zagości na półkach 
Galerii Papieru. Miałam tą przyjemność, że mogłam ją otrzymać jako jedna z pierwszych, zanim Wy będziecie mogli ją kupić  i właśnie dlatego możecie obejrzeć moje prace z tej kolekcji już teraz.
Jak dla mnie kolekcja ta jest prześliczna. Bardzo podoba mi się odcień zielonych papierów. Ten niebieski jest taki zgaszony, między szarym a niebieskim. Naprawdę wart zainteresowania. Zwłaszcza, że kolekcja ta nada się do prac Świątecznych, dziecięcych ale też i tych męskich, a takich papierów zdecydowanie brakuje na naszym rynku.
Jestem ciekawa co sądzicie o tych papierkach.
Miłego dnia.
Zuzia
ps. Nie byłabym sobą, gdybym nie pomieszała kolekcji-to kolejna kolekcja, która świetnie łączy się z pozostałymi. (tutaj z kolekcją Świerszcz za kominem)